・奄美民謡武下流
 瀬戸内同好会



行きゅんにゃ加那節
ヨイスラ節
糸繰り節
らんかん橋節
豊年節

島唄集 

行きゅんにゃ加那節

 

一.()きゅんにゃ加那(かな) ()きゃ(くぅと)(わす)れてぃ

       ()きゅんにゃ加那(かな)

  (うっ)()ちや (うっ)()ちゃむん ()()るしゃ

       ソーラ ()()るしゃ

二.アンマとぅジュウ 物想(むぬむぇ)や しんしょんな

          アンマとぅジュウ

  (くむぃ)とてぃ (まむぃ)とてぃ ()しょらしゅんど

       ソーラ ()しょらしゅんど

三.(むぃ)()むぃてぃ (ゆる)()ながと

      (むぃ)()むぃてぃ

 ()きゃ加那(かな) (くぅと)想てぃ (ねぃ)ぶららぬ

      ソーラ(ねぃ)ぶららぬ

四.()きゅん(とぅり)ぐゎ 立神(たちがみ)(うき)なんてぃ

       ()きゅん(とぅり)ぐゎ

  ()きゃ加那(かな) やくむぃが ()きまぶり       

ソーラ()きまぶり

練習用の譜面です
複製を禁じます

ヨイスラ節

一.(上)(ふねぃ)高艫(たかどぅも)にヨイスラ 

(ふねぃ)高艫(たかどぅも)にヨイスラ

   (囃子)スラヨイスラ

    ()ちゅる白鳥(しりゅどぅり)ぐゎ スラヨイ スラヨイ

(囃子)スラヨイ スラヨイ

  (下) 白鳥(しりゅどぅり)やあらぬ ヨイスラ

白鳥(しりゅどぅり)やあらぬヨイスラ

   (囃子)スラヨイスラ

   うなり(かみ)がなし スラヨイ スラヨイ 

二.(上)千鳥(ちじょりゃ) 浜千鳥(はまちじょりゃ)ヨイスラ 

千鳥(ちじょりゃ) 浜千鳥(はまちじょりゃ)ヨイスラ

   (囃子)スラヨイスラ

    うらやぬーが()きゅり スラヨイ スラヨイ

(囃子)スラヨイ スラヨイ

  (下)アンマ面影(うもかぐぃ)ぬヨイスラ

アンマ面影(うもかぐぃ)ぬヨイスラ

   (囃子)スラヨイスラ

   立ちどぅ また.()きゅりスラヨイ スラヨイ 

    

三.(上)()まれ()やあてぃむ ヨイスラ 

()まれ()やあてぃむ ヨイスラ

   (囃子)スラヨイスラ

    (すだ)()やあてぃむ スラヨイ スラヨイ

(囃子)スラヨイ スラヨイ

  (下)(うや)二人(ふたり)(なか)にヨイスラ

(うや)二人(ふたり)(なか)にヨイスラ

   (囃子)スラヨイスラ

    (すだ)()ぶしゃやスラヨイ スラヨイ

四.(上)(うや)()されてぃどぅ

(うや)()されてぃどぅ

   (くぅ)()()ちゃる

  (下)()()ちゃる(うや)や ()()ちゃる(うや)や 

百歳(ひゃくさ)世願(よねぃが)

五.(上)(うもてぃ)てぃさえ()れぃば

 後先(あとさき)どぅなゆる

  (下)(してぃ)水車(むぃでぃぐるま) (してぃ)水車(むぃでぃぐるま) 

(めぐ)てぃまた()ゆる



糸 繰 り 節

一.心配(しわ)じゃ心配(しわ)じゃ (いと)()りゃ心配(しわ)じゃ 

 (囃子)スラーヨーイヨーイ

  (いと)()りりば スラヤーヌヤー (むす)びなゆむぃ

  トコヤヌ スラヤーヌ

バイドゥガ ジュイジュイ

二.(いと)()りりば (むす)びむなゆり

 (囃子)スラーヨーイヨーイ

  (えん)()りりば スラヤーヌヤー (むす)ばれぃゆむぃ

  トコヤヌ スラヤーヌ

       バイドゥガ ジュイジュイ

三.糸繰(いとく)り 一番(いちばん)実定(さねぃさだ)やくむぃ

 (囃子)スラーヨーイヨーイ

  二番(にばん)なりゅん(ちゅ)や スラヤーヌヤー

       千代(ちよ)あせぐゎ

トコヤヌ スラヤーヌ

       バイドゥガ ジュイジュイ

四.(いと)()らさば 上糸(じょういと)()らせ

  そげんなぶっかまんぬ スラヤーヌヤー

       ()りなーゆむぃ

       

五.心配(しわ)じゃ物思(むぬむぇ)じゃ 甘蔗(うぎ)()りや 心配(しわ)じゃ

 (囃子)スラーヨーイヨーイ

  甘蔗(うぎ)ぬ高切りスラヤーヌヤー 罪札(ばんちゃ)はきゅりよ

  トコヤヌ スラヤーヌ

       バイドゥガ ジュイジュイ

 

六.心配(しわ)じゃ物思(むぬむぇ)じゃ 甘蔗(うぎ)(くゎ)しゃ 心配(しわ)じゃ

 (囃子)スラーヨーイヨーイ

  甘蔗(うぎ)(なま)(くゎ)しゃスラヤーヌヤー 罪札(ばんちゃ)はきゅりよ

  トコヤヌ スラヤーヌ

       バイドゥガ ジュイジュイ

七.心配(しわ)じゃ物思(むぬむぇ)じゃ 砂糖(すぃた)()きゃ 心配(しわ)じゃ

 (囃子)スラーヨーイヨーイ

  砂糖(すぃた)ぬやしゃ()きスラヤーヌヤー

 罪札(ばんちゃ)はきゅりよ

  トコヤヌ スラヤーヌ

       バイドゥガ ジュイジュイ


らんかん橋節

一.(上)大水(うくむぃでぃ)ぬ (いぃ)てヤーレィ

らんかん(ばし) (あれぃ)(なが)らち

(囃子)ハレ スラヨイヨイ

     らんかん(ばし) (あれぃ)(なが)

(囃子)らんかん(ばし) (あれぃ)(なが)

  (下)(しぬ)でぃ(きゅ)る 加那(かな)やヤーレィ

         ()ちどぅ 又戻(またむど)ゆる

(囃子)ハレ スラヨイヨイ

    ()ちどぅ 又戻(またむど)ゆる

二.(上)白水ぬ (いぃ)てヤーレィ

サイタナガば (あれぃ)(なが)らち

(囃子)ハレ スラヨイヨイ

     サイタナガば (あれぃ)(なが)

(囃子) サイタナガば (あれぃ)(なが)

  (下)餌取人(ゆどぅとぅりゃ)ぬ 加那(かな)やヤーレィ

         ()ちどぅ 又戻(またむど)ゆる

(囃子)ハレ スラヨイヨイ

    ()ちどぅ 又戻(またむど)ゆる

三.(上)今日(きゅう)ぬほこらしゃや ヤーレィ

いてぃよりむまさり

(囃子)ハレ スラヨイヨイ

   いてぃよりむまさりら

(囃子) いてぃよりむまさりら

  (下)いてぃむ今日(きゅう)ぬぐぅとぅに ヤーレィ

         あらちまたたぼれ

(囃子)ハレ スラヨイヨイ

   あらちまたたぼれ



豊 年 節

一.(上の句)ヨーハーレー七島(しちとぅ)ね (なだ)なんてぃ

千石積(せんごくでぃん)ぬ 水船(むぃでぃぶねぃ)なたんちヨイヨイ

   (囃子)スラヨイヨイ

  (下の句)殿加那(とのがな)()や (くぅむぃ)(そん)

      船中(せんちゅう)や (いのち)(そん)どなろや

  (繰返し)初めから繰返し

  (唄い止め)ヤーレ ヤラスィバ

 マタキュリキュリ

二.(上の句)ヨーハーレー西(にぃし)(くち)から 白帆(しりゃほ)

()きゃ()きゃ()ゅうりヨイヨイ

   (囃子)スラヨイヨイ

  (下の句)蘇鉄(すぃてぃてぃ)ぬドゥガキガイや

はんくぅぶすぃよウトゥミマシュなろや

  (繰返し)初めから繰返し

  (唄い止め)ヤーレ ヤラスィバ

 マタコイコイ


三.(上の句)ヨーハーレー線香(しんこう)ね (ねぇ)んだな

松木(まつぎぃ)(ふぁ)ば 線香(しんこう)(とぅぼ)ちヨイヨイ

(囃子)スラヨイヨイ

  (下の句)山川(やまがわ)観音丸(かんのんまる) 二番(にばん)(くぅ)(ねぃが)うなろ

(繰返し)初めから繰返し

  (唄い止め)ヤーレ ヤラスィバ

 マタコイコイ